Saturday, October 4, 2014

කරුමක්කාර කන්‍යා - ( මාවම කන්න ආපු එකී )

එදා මහ මූසල දවසක්. මන් පස්සේ කියන්නං ඇයි මූසලා කියලා. මුළු දවසම වහැලා වහැලා උදේ පාන්දර නැගිටගන්න බැ හීතලේ මයිල් කෙලින් වෙලා. වෙලාව 6ට විතර ඇති. මයිල් ටික ශේප් එකේ පල්ලෙහාට දාගෙන කෙලින් උන අනික් ඒවත් එහෙම්මම පල්ලෙහාට දාගෙන ගස් කොලන් ටිකක් දිහා බලලා හිත සැහැල්ලු කරගන්න කියලා දොරත් ඇරගෙන එලියට බැස්සා. එයා නමින් කන්‍යා. එයාගෙ ගෙදර තියෙන්නේ අපේ ගෙට හරියටම ඉස්සරහා. මන් එලියට ගිය ගමන්ම දැකපු ඒ සුන්දර දසුන නිසා තමා මගේ දවස මූසල උනේ. ඊරි යකා වගේ කොන්ඩෙ කඩාගෙන එක අතකින් නයිටිය අස්සට අත දාගෙන ෆුල් වෙර දාලා කස කස අනික් අතින් නාහෙට ඇඟිල්ල ගහ ගහා කටේ දාගෙන රහ බලනවා. උඹලම කියහන් ඔය වගේ සීන් එකක් දැක්කම දවස මූසල වෙන්නෙ නැද්ද කියලා. මන් මුකුත් දැක්කේ නැ වගේ අනික් පැත්ත හැරිලා දඩාස් ගාලා හයියෙන් දොර වහගෙන නානකාඹරේට ගිහින් දත් මදින්නත් කලින් ඇස් දෙක රින්සො දාලා හොදගත්තා. අර සීන් එක දැකල මගේ ඇස් දෙක එලියට පනින්න වගේ වේදනාවක් ඒ වෙලේ දැනුනෙ. කොහොමහරි ඒකි දක්කෙ නැ මන් ඒකිව දැක්කා කියලා.

දැන් ඔහොම කිව්වට මන් ඒකිට ලයින් කියලා ගමේ නොදන්න එකෙක් නැ. ඒකි ලස්සනයි. පොඩි කාලේ ඉඳන් ගම වටේම ගිහින් කැටේ පුරෝගෙන රෙවාගෙන තමා ඔය දැන් ටිකක් ගෙදරට වෙලා ඉන්නේ හොඳ නමක් හදාගන්න. කොච්චර බබා වෙන්න හැදුවත් ඒකිට ගමේ උන් දාපු " පෙට්ටි නැති කන්‍යා " කියන කාර්ඩ් එකනං මකන්න බැ. ඒකිගේ ඔය අමන වැඩ නිසාම තමා මගේ යාළුවො හිටං මට කිව්වේ " මේකි තමා මචං උඹව පතාගෙන ආපු එකී " කියලා. මම ඒක බොරු කියලා උන්ට ඔප්පු කරන්න ගියෙත් නැ. මොකද මමත් කරලා තියෙන ගස් කාපිරි වැඩ වලට හරියන්නෙත් ඔය වගේ එහා කනෙන් රිංගලා මෙහා කනෙන් එලියට එන්න පුලුවන් එකියක්ව තමා කියලා මගේ යටි හිත නොකීවම නෙමේ. කොහොමහරි උදේ උන සීන් එක අමතක කරලා මන් ඉස්කෝලේ යන්නයි කියලා පාරට ගොඩ උනා. මන් ඒ කාලේ හිටියේ 11 වසරේ විභාගෙ අත ළඟ. ඒකිත් මගේ වයසෙ මගේ ඉස්කොලෙමයි. හැමදාම උදේ 7 බස් එකට දෙන්නම ගානට සෙට් වෙනවා. කතා නොකලට ඉඳලා හිටලා හීනාවක් දෙකක මාරු නොවුනාම නෙමේ. අද උදේ දැකපු ඒකිගේ හද්ද මූසල අයිටම් එක නිසා මට එදා ඒකිව දකින දකින වෙලාවට ගංජා ගහපු එකෙක්ට වගේ හිනා ගියා. ඒකිටත් මීටර් මන් ඒකි දිහා බලාගෙන හිනා වෙනවා කියල බස් එක ඇතුලේ. අපි දෙන්නම බහින්නෙ ටවුමෙන්. මට බහින වෙලෙත් බක බක ගාලා හිනා. ඒකිත් ලාවට වගේ හිනා වෙනවා. ටවුමෙන් බැහැලා ටික දුරක් පයින් ගියාමයි ඉස්කෝලෙ හම්බෙන්නෙ. වෙනදා වගේම කොල්ලො සෙට් එකත් ටවුමෙන් සෙට් කරන් සුදු කොක්කු ටික වගේ ඉස්කෝලෙට යන්න ගියා අරකිව පාස් කරලා. ටිකක් දුර යද්දී. ස්.. ස්.. සද්දයක් ඇහුනා. මන් කොල්ලෙක් වෙන්නැති කියලා.

කවුද හු** ස් ස් ගාන්නේ.. ?


කියල එකපාරටම හැරිලා බැලුවා. හුටා අල්ල උකයි ඒ කන්‍යා. මගේ මුවින් පිටවුන ලස්සන වචන ටික නිසා ඒකිගේ මූණ පුක වෙලා තිබ්බෙ. මන් ඇහුවා දන්නැති ගානට

ආ කන්‍යා.. මොකෝ සීන් එක ?

ඒකි ගස්සලා ඒකිගේ යාළුවො ටිකත් එක්ක අපිවත් පාස් කරගෙන ඉස්සරහට ගියා. ඒකීම කතා කරලා ඒකිම ගස්සනවා. මයෙ හිතේ අර ලස්සන වචනේ නිසා වෙන්නැති එහෙම කරේ. ඉස්කෝලේ වෙලාවෙම මන් ඒකි එක්ක කතා කරන්න ෆුල් ට්‍රයි එකක් දුන්නා හරිගියේ නැ. ඒකි මන් එද්දිම පෑල දොරින් ඉගීල්ලිලා යනවා. එදා මං හවස කොහෙවත් අවලං ගමන් දාගත්තේ නැති නිසා ඒකි එක්කම ගෙදර එන්න ගෙවල් පාරේ බස් එකට සෙට් උනා. ඒකිත් බස් එකට නැගලා ඉස්සරහින් ඉඳගත්තා. මම ඊට පිටිපස්සේ එකේ ඉඳගත්තා.

ඒකි එකපාරටම පිටිපස්ස හැරිලා මගේ දිහා කන්න වගේ බලන් හිටියා. මන් ෆුල් හොල්මන් වෙලා ඒකිගේ කට දිහා බලන් හිටියා මොකක්ද එලියට එන මූසල වචනේ කියලා. ඒකතමා මේ..

මොකෝ උදේ බස් එකේ එද්දී මන් දිහා බල බල හිනා වෙවි හිටියේ ?
නිකන්.. උදේ පාන්දරම හිනා වෙලා වැඩ පටන් ගත්තම දවසම සුබයි නේ.

( කං දෙකෙන් ගිනි පුපුරු දදා ) ඒකට මන් දිහා බලන්නෙ මොකටද ඕයි.. කියනවා මොනා බල බලද හිනා වෙවි හිටියේ..

මන් දැනගත්තා තව ටිකක් වෙලා කතා කරොත් රන්පා පාර කන්න වෙනවා. ශේප් එකේ කැපෙන්න ඕනෙ කියලා හිතලා ඒකිට පොඩ්ඩක් ඉන්න එලියට ගිහින් එන්නං කියලා බැහැලා ඊළඟ එකේ ගෙදර ආවා ඒකිව කට් කරලා. ගෙදර එද්දිත් ඒකි පෙන්න හිටියේ නැ ශේප් එකේ ඇතුලට ගිහින් දොර වහගත්තා. ගෙදර ආපු වෙලේ ඉඳන් මගේ හිත වද දුන්නේ මොකක්ද අර යස්සනීට කියන්නේ කියලා. ඕන එකක් කියලා. ඔක්කොම අමතක කරලා වෙනදා වගේම අනික් දවසෙත් උදේම ඇහැරියා. ඈනුං ඇර ඇර සුපුරුදු පරිදී දොර ඇරගෙන ගස් කෝලන් දිහා බලන්න එලියට ආවා. කරුමෙක මහත අදත් මල යස්සනී ඉන්නවා නයිටිය ගහගෙන පිළිකන්නේ මගේ මූණ දිහා කන්න වගේ බලාගෙන. මන් වට දෙකක් කැරකිලා ඔලුව කස කස මුකුත් දැක්කේ නැ වගේ ආයේ ඇතුලට ගියා.

දැන් අනිවා ඒකි හිතනවා ඇති හැමදාම ඔය වගේ ඒකි උදේට ඔතනට එනවා මන් හොරෙන් බලාගෙන ඉන්නවා කියලා. හොරෙන් බලනවා මදිවට එලියට අවිනුත් බලනවා ඇති කියලා. තව හිතනවා ඇති ඊයේ ඒකි කස කස උන්නු එකත් මන් දැකලා කියලා. ඒකි අනිවා හිතන්න ඇති ඊයේ මන් දවසම ඒකි දිහා බලාගෙන හිනා උනෙත් ඒක නිසා වෙන්නැති කියලා. එහෙම නොහිතෙන්න විදිහක් නැ මොකද ඒකි මට වඩා ලෝකෙ කාපු එකියක්. දැන් කොහොමද මන් ඒකිට මූණ දෙන්නේ ? කුප්ප කුපාඩි වැඩ දාහක් කරලත් බයක් නැතුව සමාජෙට මූණ දුන්නට මේ පාරනං මේකිගේ ගල් මූසල කමටද කොහෙද හිතට හෙන බයක් ලැජ්ජාවක් දැනෙනවා. මොනා කරන්නද ඉස්කෝලේ නොයා ඉන්නද. ගම රට දාලා යන්නද. තියෙන පුරුස ශක්තිය ඔක්කොම හිතට අරගෙන මුකුත් නොවුන ගානට වෙනද වගේම උදේ 7 බස් එකට ගියා. මන් හිතුවෙ උදේ පාන්දර මූනේ සපත්තු අඩියේ රටා ටික මූනේ ඇඳගෙන තමා ඉස්කෝලෙට යන්න වෙන්නෙ කියලා ඒත් උනේ වෙන දෙයක්. මාව දැකලා ඒකි ලේන්සුවෙක් කට වහගෙන හිනා වෙනවා බස් එක ඇතුලේ ඉඳන්. මන් මාන්දං වෙලා බලන් හිටියා ඒකි දිහා බස් එකට නගින්නෙත් නැතුව. ටිකකින් මාව යතා තත්වෙට ආවා. එතකොට බස් එක අද්දන්න හෝන් ගහනවා. මන් ක්ෂණික නැග්ගා. අරකි මන් දිහා හොරෙන් බල බල හිනා වෙනවා. මට මුකුත් හිතාගන්න බැ. [පෙළ පොතේ හැටියට ඒකි මට බනින්න ඕනේ. ඒත් මේකි හිනා වෙනවා. ඕක ගැන හිත හිත ටවුමටම ඇවිලා දන්නෙත් නැ. වෙනදා වගේම කොල්ලෝ ටිකත් එක්ක පයින්ම ඉස්කෝලෙට යන්න ගියා. අරකි ඒකිගේ යාළුවො ටිකත් එක්ක අපේ පස්සෙන්ම ඇවිල්ල අපිව ඉස්සරහ කරන් යන්න ගියා. අපිව පාස් කරන් ගියා විතරයි මේකි පිටිපස්ස හැරිලා

ආ සෝමේ.. මොකෝ පස් කන්නේ..? ගෙදර කෑම මදිවෙලාද ..? කියලා

නොන්ඩියට කෑගහලා කියලා වන වන යන්න ගියා. මන් මගේ නම වෙනුවට සෝමේ කියලා කියන්නං.

ඒ ගෑනි ඒ කියපු කට කැඩිච්ච කතාවට මගේ යස්සායා ආවේස උනා. ටිකක් වෙලා මොකක්ද ඒ කිව්වේ කියලා හිතද්දී මතක් උනේ ඊයේ හවස උන් සීන් එක. වහ කන්න හිතුනා ඒ වෙලේ. අපේ වත්තේ රඹුටන් ගහක් තියෙනවා. මටත් අතක් පයක් තියන් ඉන්න බැරි කමට කෙක්කත් හෙන අමාරුවෙන් ඇදගෙන රඹුටන් කඩන්න කියලා ගහ ලඟට ඇවිල්ලා කෙක්ක ඉස්සුවා. ඒක මචං පත කෙක්කක්. එකෙක්ට තනියම බැලන්ස් කරගන්න බැ. කෙක්කෙ බරට මාව අනික් පැත්තට වැටුනා කෙක්කත් එක්කම. වැටුන ගමන් තුවාල වෙලාද කියලා බලන්නත් කලින් මන් බැලුවෙ වටේ පිටේ කව්රුහරි සීන් දැක්කද කියලා. මොක්කෙවත් හිටියේ නැ. මගේ අවාසනාවට ජනෙල්ලෙන් කන්‍යා ඒක දැකලා. වැටුන වෙලේ මන් වැටුනේ කට බිම ඇනෙන විදිහට. කටේ පස් එකයි. හිතාගනින්කෝ චාටරේ. ඒකනිසා තමා ඒකි අරහෙම කතාවක් කිව්වෙයි හිනා වෙවී ගියෙයි. හරිනේ ටොපිය ඒකි දිහා බල බල මුල්ම දවසේ මන් ආතල් ගත්තා. දැන් මේකි මගෙන් ආතල් ගන්නවා. මන් කිව්වා නේද උඹලට මේකි මට වඩා ලෝකේ කාපු එකියක් කියලා. කොහොමහරි එදා දවසම මන් ඒකිට හොරෙන් හැංගිලා හිටියේ ලැජ්ජාවට. මූසල තවත් දවසක් ඔහොම ගෙවුනා. ඒකිට හොරා ගෙදරටත් ලෑන්ඩ් කරා. ඒත් මතක් වෙන්නෙම මන් වැටුන සීන් එක.

මට කරගන්න දෙයක් නැ දැන්. චාටර් කොටියයි. ඒත් වෙලාවකට මට හිතුනා මේකිත් දැන් මගෙත් එක්ක ලාවට වගේ ෆිට් එකේ ඉන්න එකේ. ආයෙත් පරන ලයින් එකට බහින්න. මේ වගේ චාන්ස් එකක් ආයේ එන්නේ නැ නේ. අනිද්දා උදෙත් උදේ බස් එකට සෙට් උනා ඒකි එක්ක. මටත් ඒකිව ලයින් කරගන්න ඕන නිසා. ඒකිගෙන් ඇහුවා ගිහිල්ලා කතා කරා මුකුත් නොදන්න ගානට

මොකක්ද අර කියපු කතාවෙ තේරුම..?

ඒකි මන් දිහා බලල හිනා වෙලා හොඳ හුස්මක් අරගෙන කියවන්න පටන් ගත්තා. මන් හිතන්නේ මේක තමා කතාවෙ තියෙන අවාසනාවන්තම සීන් එක වෙන කොටස..

මොකෝ ඊයේ බිම දිගා වෙලා පස් අනුභව කලේ ?

මන් හිතුවා හරි. වැටුන එක තමා මෙකි කියවන්න හදන්නෙ

මනුස්සයෙක්ට කරදරයක් උනාම ඒක විහිලුවකට ගන්න එක හරිද

එතකොට එදා මනුස්සයෙක්ගෙ මනුස්ස ක්‍රියාවකට දවසම හිනා වෙවි දඟලපු එක හරිද. නැ නේ. හරි දැන් දෙන්නටම දෙන්නා හිනා උනා දැන් ඇති. මට ගෙදරදීත් මේක මතක් වෙලා බඩ පැලෙන්න හිනා..
ඔතනින් එහාට මචං මට ඒකි සෙට් උනා වගේ තමා. මේකිගේ නම්බරේ මන් ගාව තිබ්බත් තිබ්බේ නැ වගේ එදා නම්බරෙත් ඉල්ලගෙන හෙන පැණි පාරක් දැම්මා. ඒවා ඔක්කොම වැඩ කරා. මෙච්චර කල් දිවි හිමියෙන් කැප කරපු මගේ ව්‍යායාමය සාර්ථක උනා වගේ හැගීමක් මට දැනුනේ. ඒත් මචන් ඔතනින් පස්සේ තමා මගේ ජීවිතේ වෙනස් වෙන්න ගත්තේ. හොඳ පැත්තට නෙමේ නරක පැත්තට. කතාවෙ මාතෘකාවට අනුව මේකි මාව කන්න පටන් ගත්තේ ඔය කතාබහෙන් පස්සේ තමා. අන්න ඒකයි මන් කිව්වෙ මේක තමා කතාවෙ තියෙන අවාසනාවන්තම සීන් එක කියලා.

අනික් දවසේ ඉඳන් ඒකිගේ ෆෝන් එකට මෙසේජ් කරල කරලා ඒකිගෙන් කැමැත්ත ඇහුවා. කැමැත්ත දුන්නා. කැමැත්ත අහන විදිහ දාන්න ඕනනැ නේ උඹලා දන්නවනේ. මන් රෑ තිස්සේ ඇහැරගෙන අර ගමේම සුන්දරී උන කෙල්ලව බබෙක් වගේ නැලෙව්වා. ආදරේදී කොල්ලෝ බොළඳයි මචං. කොල්ලෝ එක්ක කොටු පැනලා මාට්ටු උන, වැල බලලා මාට්ටු උන, හොර අත්සන් ගහලා මාට්ටු උන වට්ටි අම්මව මට පෙනුනෙ ගෙදරට සිරි කැන්දන සීදේවි කෙනෙක් වගේ. ඒකි මාව ඒ තරමට මෝල් කරලා තිබ්බෙ. රෑ එලි වෙනකම් එක එක විකාර කතා කරනවා. ඒකි කියන ඒවාට සමහර වෙලාවට ඔටෝ ලීක් උනා මයෙ හිතේ. අනේ මන්දා මේවා කියන්න පුලුවන් ඒවද කියලා කමක් නැ දැන් කියලා ඉවරනේ. ඔහොම ඔහොම මන් බර තොගයක් ඒකිට රීලෝඩ් දාලා ඇති. අද ඒවා එකතු කරොත් මට කාර් එකක් ගන්න සල්ලි. දවසක් මට ඉන්නම බැරිම තැන අලුතෙන් ආපු ෆිල්ම් එකක් බලන්න යන්න ඒකිව කැමති කරගත්තා. මට ඉතින් ලෝකෙම ලැබුනා වගෙ රෑට හීනෙන් බයත් වෙනවා ඕක මතක් වෙලා. ඇයි බන් ෆෝන් එකෙන් කියපුවට අරහෙම උනානං දෑසින් දැක්කම මක්කා වෙයිද කියලා කවුද දන්නේ.

අලුත් අත්දැකීමක් ලබන්නයි කියලා හිතාගෙන ඉරිදා දවසක ක්ලාස් එකක් කට කරලා දෙන්නම ගියා හෝල් එකේ ටිකට් කවුන්ටරේට ටිකට් ගන්න.

අයියේ අහවල් එක බලන්න දෙකක් දෙන්න.

පිස්සුද මිනිහෝ.. බොක්ස් දෙකක් ගනින්

ඒකි මට ආදරේට ඔහොම තමා කතා කරන්නේ වෙනදත්. මන් හොල්මන් උනා. කවුන්ටරේ එකා හිනා වෙනවා මගේ දිහා බලලා එතන නොන්ඩි ගොඩයි. මන් හිතුවා අදනං හරි තමා කියලා දෙන්නා එක්කම අහවල් එක බලන්න බොක්ස් එකට ගිහින් හරි බහි ගැහිලා ඉඳගත්තා..

මන් හිටියෙ වෙනම ලෝකෙක. ඒක මචං පිස්සු කොර ලෝකයක්. මෙතන කියන්න බැ කිරි සප්පයෝ ඉන්නවා. අරකි උඩ බලන් ඉන්නවා මම ඇස් දෙක වහගෙන කම්පනා කරනවා. එකපාරටම හෙනයක් ඔලුවට පාත් උනා වගේ මාව ගැස්සිලා ගියා ඒ මොකටවත් නෙමේ කන්‍යා මුරුක්කුවක් හපලා ඒකෙ සද්දේ. මන් ආයේ ඇස් දෙක වහගෙන සිහින ලෝකෙට ගියා. එකපාරටම කුඩ පාරක් ඔලුවට ආවා ඒත් එක්කම අහලා පුරුදු කටහඬකින් " ඒ අන්න පටන් ගත්තා " කියලා කියනවා ඇහුනා. එතකොටයි මීටර් උනේ කන්‍යා එක්ක බොක්ස් එකක තනි වෙලා නේද මේ ඉන්නෙ කියලා..

කන්‍යා දාගෙන මුරුක්කු හපනවා. මන් ටිකක් ඒකිට ලං උනා. ඒක දැකපු කන්‍යා මට කිව්වා " අනේ තිබහයි මෙයා.. මොනාහරි අරන් දීකෝ " කියලා. මන් බෝල්ට් වගේ ගිහින් බීම දෙකක් අරන් ආවා මෝල වැඩි කමට. ඒක බොන්න පැය බාගයක් විතර ගියා. මන් පලවෙනි වතාවට නිසා අතේ දුරින් හිටියෙ බයට. ආයේ මන් ටිකක් ලං උනා. ඒ වෙලේ මගේ ඇස් දෙක පියවිලා තිබ්බෙ. එකපාරටම ආයේ කුඩ පාරක් ආවා ඔලුවට. මන් ගැස්සිලා කන්‍යා දිහා බැලුවා ඒකි ආයේ කියනවා " අනේ වතුර ටිකක් අරන් එන්නකෝ.. හරි තිබහයි " කියල. ඒ පාරත් ගිහින් ක්ෂණික කූල් වතුර බෝතලයක් අරන් ආවා. ඒකත් ඒකි ලෙවකකා ඉන්ටවල් එක වෙනකන් බිව්වා. මන් හිතුවා ඉන්ටවල් එකේවත් මොකක්හරි කරන්න පුලුවන් වෙයි කියලා ආයේ ටිකක් ලං උනා. මේකි එකපාරටම නැගිටලා වොෂ් රූම් එකට යන්න ඕනේ කියලා ගියා ගියාමයි ආයේ ආවෙ ෆිල්ම් එක පටං අරන් විනාඩි දහයකුත් ගියාම. මට දැන් අම්බානෙට මල පැනලා. ඇයි බන් බොක්ස් එකට ඇවිල්ලා තාම අතින්වත් ඇල්ලුවෙ නැ. ඒකි ආවා කොන්ඩෙ හද හද. දැන්වත් සීන් එකට එන්ටර් වෙන්න කියලා ඒකිගේ කරෙන් අතක් දැම්මා. ඒ පාර මේ යස්සනී කියනවා " ඊයේ රෙදි හෝදලා කොන්ද අප්සට්.. අල්ලන්න බැ රිදෙනවා " කියලා. මට තේරුනා මේකි එක්ක මේ සෙල්ලං දාන එක ලේසි නැ කියලා. වැඩේ අතැරලා දාලා ගෙනාපු මුරුක්කුව කකා ෆිල්ම් එක බැලුවා..

මට හිතාගන්න බැ මේකි මොන එහෙකටද මගේ සල්ලි කාලා බොක්ස් එකට බලෙන් යන්න ඕනේ කියලා සීන් එකත් මගෑරලා ශේප් උනේ කියලා. ඉන්නම බැරි තැන මන් ඇහුවා ඒකිගෙන් මූණටම.

මේ කරටවත් අත දාන්න දෙන්න බැරිනං මොකටද බොක්ස් ටිකට් ගත්තේ ?

අනේ බබා.. හෝල් එකේ සෝ ක්‍රවුඩ් නේ අනා.. මට ඔය මිනිස්සුන්ගේ එක එක ගඳවල් ඉවසන් ඉන්න බැ. අනික අපේ ගෙවල්වල කවුරුහරි දැක්කොත් එහෙම ඉවරයිනේ.. ඔයාට තේරෙනවා නේද.. අපි පස්සේ දවසක ආයේ යංකෝ

එතනින් එහාට කතාවට ගියෙ නැ. මන් මලටත් එක්ක ඒකිව බස් එකේ දාලා ඒකිට පෙන්නම වීල් එකක ගෙදර ඇවිල්ලා ෆෝන් එකත් ඔෆ් කරලා ඇඳට ගියා. ගියා විතරයි කොහෙන්ද මන්දා වහලට ගල් එනවා ටෝන්.. ටෝන් ගාලා. මොකාද ගල් ගහන්නෙ කියල බලන්න ඉස්සරහට ගියාම මල හෝන්තුව ඉන්නවා ගල් රොත්තක් අතේ තියාගෙන. මට අතින් කිව්වා ෆෝන් එක බලන්න කියලා. හෙන හයියෙන් දොරත් වහලා ෆෝන් එක බැලුවම හුකා පපායා කන්‍යාගෙන් මෙසේජ් එක

බබා අද අම්මලා ගෙදර නැ. එනවද අපෙ ගෙදර ?


ආයේ මාව සඳ මෝල් වීගෙන එන හැගීමක් දැනුනා..
මන් ඒක දැකපු ක්ෂණික ගිහින් හොඳට අතුල්ලලා නාගත්තා. බැරි වෙලා හරි ගඳයි කිව්වොත් මොන දෙයියන්ට කියන්නද. නාගෙන පෆියුම් ටිකක් දාගෙන ඒකිගේ ගේ ඉස්සරහ ගියා. අලුත් සෙරප්පු කුට්ටකමක් තිබුනා දොර ගාව. මට එකපාරටම මැවිලා පෙනුනේ. මේකි එකෙක් එක්ක සෝෆා එකේ ඇලිලා ඉන්නවා. මන් ටිකක් කලබල වෙලා දොර ඇරගෙන ඇතුලට ගියා. දැක්කේ වෙන දෙයක්. ඒකිගේ යාලුවෙක් tv එක බල බල ඉන්නවා. යාලුවා එසේ මෙසේ එකියක් නෙමේ ගමටම මල් සප්ලයි කරන එකාගේ දුව. කන්‍යාගේ යාලුවොත් ඒකිටම හරියන උන්. මන් ඇතුලට ගිහින් ඒකිගෙන් කතා කරා.

" කෝ අරයා "

ඒකි හිනාවක් දාලා

අන්න ඇතුලේ ඉන්නවා

ඒකිගේත් මරු කඳ බන් කන්‍යාට හපන්. මන් කිසි බයක් නැතුව කන්‍යාගේ කාඹරෙට ගියා..

ඒ වෙලාවෙ දැකපු දෙයින් මචං මගේ මයිල් හිටං කෙලින් උනා. ඒකි හති දාගෙන ජොයින්ට් එකක් ඔතනවා. මන් ගල් ගැහිලා ඒකි දිහා බලාගෙන හිටියා. ඒකි මාව දැකලා මුකුත් නොදන්න හිනාවක් දැම්මා..

ආ සෝමේ.. මන් හිතුවෙ තරහටම එන්නේ නැති වෙයි කියලා. ඉඳගන්න

ඉඳගන්න නෙමේ. මොකක්ද තමුසේ ඔය කරන්නේ ? මන් දැනන් හිටියෙ නැ තමුසේ චාටර් උනාට මේ වගේ හද්ද චාටර් කියලා.

 

අපෝ මොකක්ද බබා. ජොයින්ට් ආපු කාලේ වගේනෙ. යාලුවා තාත්තාගෙන් පැකට් එකක් උස්සලා මෙහෙ අරන් ඇවිල්ලා. ඔයාගේ සෙට් එකම මේවා කරනවනේ නේ ? ඔයත් නොකරන්න විදිහක් නැ නේ. ඔයාලා ඔක්කොම කරනවා ඉතින් අහිංසක කෙල්ලෝ වෙන අපිට මුකුත් නැ. එහෙන් මෙහෙන් පොඩ්ඩක් මේ වගේ අත්දැකීමක් ගත්තා කියලා මොකෝ වෙන්නේ අනේ පිස්සු කියවන්නේ නැතුව ඉන්න ?


ඒකිගෙ ටෝකට මම කොර
ඒ උනාට..

අපේ සෙට් එක ජොයින්ට් කාපර්ලා උනාට මන් කවදාවත් ඕවා ගහලා තිබුනෙ නැ. අඩුම තරමේ සිගරට් එකක්වත් බීලා තිබුනෙ නැ. ඒත් බන් මට මේකිට සෙකන්ඩ් වෙන්න බැරි උනා. කොහොමද කවදාවත් ජොයින්ට් ගහලා නැ කිව්වම වෙන චාටරේ. මමත් පොර ගානට හා ඔතන් වරෙන්කො කියලා සාලෙට ගියා. මට හිතාගන්න බැරි උනා මේකි මොන ජාතියේ එකීයක්ද කියලා. ඒ උනාට මේ වගේ දෙයක් බය නැතුව හංගන්නේ නැතුව මගේ ඇස් දෙකටම පෙන්නුවා නිසා පොඩ්ඩක් ඒකි ගැන සැටිස් උනා. ඒත් යකෝ කෙල්ලෙක් ජොයින්ට් ගහනවා කියන්නේ ලේසි පහසු දෙයක්ද. ඕන පුකක් කියලා සාලෙට ගිහින් අරකිගේ යාලුවා එක්ක මුලින්ම ජොයින්ට් ගහපු විස්තරයි අරවයි මේවයි ඔක්කොම අහගත්තා. ටිකකින් අරකි එනවා බූන්දි බෑග් එකකුය් පත පන්දමකුයි උස්සන්. ඇවිල්ලා මට දික් කරා " ආ.. " කියලා. මගේ සිහිය විකල් වෙලා තිබ්බෙ පලවෙනි පාරට මේක ගහලා මක් වෙයිද කියලා. මේකිගේ ගෙදරට නොන්ඩි උනොත් තව කෙලියක්. දැන් කරන්න දෙයක් නැ. මට මේකි අතාරින්නත් බැ ලේසියෙන් තාම කිසිම ප්‍රයෝජනයක් ගත්තෙත් නැති නිසා. මැරෙන්න හරි කියලා පන්දම අරගෙන බොබ් මාලි වගේ පත්තු කරලා ෂොට් තුනක් වගේ එකදිගට ඇද්දා. අරුන් දෙන්නා කන්න වගේ මගේ දිහා බලාගෙන ඉන්නවා. ටිකකින් වහලේ ගැලවෙනවා වගේ දැනුනා. ආයෙත් බිත්ති ලං වෙනවා වගේ දැනුනා. ආයේ ටිකකින් ඇස් වහපු ගමන් යස්සනියෝ දෙන්නෙක්ව දැක්කා. උන්ගේ ඇස් හෙන රතුයි. මට එකපාරට කෑගැහුනා " බේරගනියෝ..." කියලා. ඒ කෑගහනවත් එක්කම ඒ යස්සනියෝන්ගෙන් එකෙක් ඇවිත් මගේ කටට පාන්කඩයක් එබුවා. තව එකෙක් ඇවිල්ලා කකුල් දෙක ගෙටගැහුවා. එතනින් එහාට මොකක් උනාද දන්නේ නැ. කොහොමහරි තව මල් පාරක් එකෙක් ඇවිල්ල පාන්කඩේ ගලෝලා කටේ තියලා බලෙන්ම පොවලා ආයේ පාන්කඩේ කටේ ඔබනව වගේ ලාවට මීටර් එතනින් එහාට මොකවත් නැ.

ආයෙ මන් ඇහැරෙද්දි හිටියේ මගේ කාඹරේ ඇඳ උඩ. නැගිටගන්න බැ හෙනටම ඇඟට අමාරුයි. මට හීනයක් වගේ කන්‍යාගේ ගෙදර වෙච්ච සිද්දි ටික. අමාරුවෙන් ඇඳෙන් නැගිට්ටා. නැගිටලා බලද්දී සිප් එකත් සම්පූර්නෙන්ම ඇරලා. හුටා ජොකත් නැ. මන් ගිනි රත් උනා. අරකිගේ ගෙදරට යනකොට ඇඳන් හිටපු ජොකා දැන් නැති වෙන්නේ කොහොමද කියලා කොච්චර මතක් කරත් මතක් උනේ නැ. මුළු ගෙදරම හෙව්වා හම්බුනේ නැ. මට තිබ්බෙත් එක ජොකයි. එකපාරක් හෝදලා සතියක් හරි පිට ඇඳලා තව සතියක් කණපිට ඇඳලා තමා ගේම ගැහුවෙ. මන් තව ටිකක් මතක් කරා. කන්‍යලගේ ගෙදර ජොයින්ට් එක උරපු හැටි විතරයි මතක. මුල්ම ජොයින්ට් එකේ පවර් එකට මන් කලිසන් ගලෝගෙන නටලද ? නැත්තං උන්ටත් වැදිලා මටත් වැදිලා වෙනම සීන් එකක් වෙලාද ? එහෙමත් නැත්තං කන්‍යා බලෙන්ම මට ගංජා පොවාලා මගේ කන්‍යාභාවය නැති කරලද ? මට හිතාගන්න බැරි උනා. හැබැයි ඔයින් එකක් තමා වෙලා තියෙන්නේ මට ෂුවර්. කන්‍යට කෝල් එකක් ගන්න හිත දුන්නෙම නැ ලැජ්ජාවට බැරිම තැන ටිකකින් කෝල් එකක් අරගත්තා. මන් කතා කරන්නත් කලින් ඒකි කියවගෙන ගියා..

ආ බබා.. කොහොමද ෆන් එක. තැනක්යු සෝ මච් පැටියෝ. ඔයා තමා මෙච්චර කාලෙකට මගේ හිතට අල්ලපු එකම කොල්ලා. මගේ යාලුවත් කිව්වා ඔයා වගේ කෙනෙක් ලබන්න මන් පින් කරලා තියෙන්න ඕනේ කියලා..

මන් ෆෝන් එක කට් කළා. මට මංනං වගේ ඒකි කියපු ඒවාට. ඇයි යකෝ මන් ජොකා නැති වෙලා රත් වෙලා ඉන්නවා මේකි මගුලක් කියවනවා. මන් අහන්න ගත්තේ " කෝ මගේ ජොකා " කියලා. සික් මගේ කරුමෙටම හම්බුන එකියක්ම තමා මේ. මට ගන්ජත් පොවලා දැන් ජොකත් උස්සලා..

මන් ජෝකාගේ ආසාව අමතක කරලා පොඩ්ඩක් නිදාගන්න ඇඳට ගියා. ගියා විතරයි මෙන්න කන්‍යාගේ ගෙදරින් මහා රණ්ඩුවක් ඇහෙනවා. රණ්ඩුවක් නෙමේ කන්‍යාගේ තාත්තා ඒකිට කුණුහරපෙන් බනිනවා. මන් කලබල වෙලා එලියට ගියා බලන්න. ඩයල් එක මොකක්දෝ මන්දා සොපින් බෑග් එකක් අතට දාගෙන ඇඳුමක් උස්සන් කන්‍යට පෙන්න පෙන්න බනිනවා..

කියපන් බැ&% කාග්ද මේක. තොට කොහෙන්ද මේක හම්බුනේ.. කියපන් තෝව පන පිටින් එල්ලන්න කලින්. තෝ අපි නැති වෙලාවෙ මොනාද මේ ගේ ඇතුලේ කරේ ? කියපන්..

මන් පුදුම වෙලා ටිකක් අරූගේ අතේ තිබ්බ දේට ඇහැ දැම්මා. අඩෝ ඒ මගේ ජොකා.

මට මැවී මැවී පෙනුනා තව ටිකකින් මට වෙන්න යන දේ. මන් ජීවිතේ හෙනටම බය උන දවස තමා එදා. මන් මුකුත් දැක්කේ නැ වගේ ශේප් එකේ ගේ ඇතුලට ගිහින් දොර වහගෙන පිටිපස්සෙ දොරෙන් එලියට ගිහින් ගේ වටෙන් ඇවිල්ලා සීන් එක බැලුවා. ඒ වෙලේ ගෙදර කවුරුත් හිටියේ නැ. මෝඩ කන්‍යා වැලහින්න වගේ අඬනවා. ඒකිගේ තාත්තා එක අතකින් පොල්ලක් තියන් අනික් අතින් මගේ රත්තරන් ජොකත් අරන් කෑගහනව. ඔහොම පැය බාගයක් වගේ ඔය සීන් එක ගියා. මුළු ගෙමේම උන් එතන. දන්නවනේ ඉතින් වට්ටි අම්මලනේ ඉන්නේ වලියක් කොහෙද උන් එතන.

කන්‍යා එකපාරටම ඇඩිල්ල නැවැත්තුවා. මන් ඩිම් වෙලා බලන් හිටියේ මොකක් ඊළඟට වෙන්නේ කියලා. කන්‍යාගේ අත ටික ටික අපේ ගෙවල් පැත්තට කැරකෙනවා. අද හරි කාලා වරෙන්කො. ගමේ උන් ඒකිගේ අතත් එක්කම ගානට අපේ ගෙවල් පැත්තට ඔලුව කරකොනවා. මට උන් හිටි තැන් අමතක උනා. වත්ත පල්ලෙහායින් දිව්වා දිවිල්ලක් කොහේ යනවද කියලා දන්නෙත් නැ ඒත් දුවනවා. කොහොමහරි අන්තිමේ ගෙවල් ළඟ පාරකට සෙට් උනා. එහෙම්මම යාලුවෙක්ගේ ගෙදර ගියා. ඌට සීන් එක කිව්වේ නැ. ඒතරන් ලැජ්ජයි. කීය වෙනකන් මෙහෙ ඉන්නද මරාගෙන මැරෙන්න කියලා රෑ 9 ට විතර ගේ පැත්තට ලයින් උනා. පූසා වගේ ගෙවල් පාරෙ හිමීට ආවා. කන්‍යාගේ ගෙදරින් කිසි සද්දයක් නැ. මන් හිතුවෙ ගින්න නිවිලා කියලා. ඒ පැත්ත බලලා අපේ ගෙවල් පැත්ත බලද්දී දැක්ක දෙයින් මගේ හද සසල උනා. මගේ ඇඳුනුයි ඉස්කෝලේ පොත් බෑග් ඒකයි පොතුයි. ඔක්කොම එළියෙ. අසරණ ජොකත් රඹුටන් ගහෙ. ඔහොම වෙලා මදි මට කාලකන්නි මූසල යස්සනී එක්ක මගුල් කෑවට. මොනා කරන්නද ගෙදරට ගියා. දොර ඇරලා ඇතුල් උන ගමන්. තාත්තාගෙන් ගුටි පූජාවක් හම්බුනා. අදටත් කොන්ද අප්සට් ඒ පාරවල් වලට.

එදා ඉදන් අපේ ගෙදරින් මන් ගැන වැඩි හෙවිල්ලක් නැ. කොන් කරලා වගේ. ඉස්කෝලේ ඇරිලා එහෙම ගෙදර එද්දී. ගමේ ගෑනු බිමට කෙල ගහනවා. කොල්ලෝ මන් එද්දී

ආ සෝමේ.. කොහොමද කන්‍යාට

කියලා අහනවා. මට අසූහාරදාහට මල පනිනවා ඒ වෙලේට. ඒක නෙමේ මචං අවුල්ම දේ. එදා කන්‍යා එක්ක ගහපු ජොයින්ට් පාරෙ පවර් එකට මන් අදත් ජොයින්ට් ගහනවා. බොනවා. ටික දවසකින් කන්‍යාව රට යැව්වා. ඒකි එහෙ ගිහිනුත් ෂුවර් බඩු පොට් එකක් දාගෙන ඇති. ඕකිව හදන්න බැ. ඔන්න ඔහොමයි මචං මගේ කතාවෙ අවසානේ සිද්ද වෙන්නේ. එදා ඉදන් මන් අදටත් කෙල්ලෙක් දිහා හැරිලවත් බලන්නේ නැ. මට පේන්නෙම උන්ගේ මූනුවලින් කන්‍යාගෙ අවලං මූණ..

No comments:

Post a Comment